دهه 60 که تعداد بچهها زیاد بود، اغلب خانوادهها اسمگذاری نوزادان جدید برایشان مهم نبود. از بین 4 اسم رایجی که وجود داشت، یکی را انتخاب میکردند و تمام! مثلاً اولی را میگذاشتند حسن، دومی را میگذاشتند محمدحسن و مهم هم نبود که تکراری باشد یا اینکه 60 تا حسن در فامیل وجود داشته باشد.
اما الآن زمانه عوض شده و اسمگذاری نوزاد یک فرآیند دور و دراز است. اول اینکه هزاران اسم را زیر و رو میکنند، تحقیق میکنند که اسم معنی داشته باشد، خاص و منحصربهفرد باشد، کسی قبلاً نگذاشته باشد، حروف اسم جدید با حروف اسم بچه قبلی یا پدر و مادر همخوانی داشته باشد و هزاران قانون عجیب و غریب دیگر که نگویم برایتان!
انتخاب اسم برند هم مثل انتخاب اسم نوزادی است که بعداً قرار است هویت داشته باشد. پس برای خودش رسم و اصولی دارد. میدانید اگر الآن از روی عجله و سهلانگاری اسمی انتخاب کنید و چند سال بعد متوجه شوید که این اسم مناسب برند شما نیست، باید چه هزینه گزافی را برای جا انداختن یک نام تجاری جدید کنید؟
پس یکبار برای همیشه با صرف کمی وقت و خواندن این مقاله به خودتان (و صد البته جیبتان!) لطف کنید؛ چون ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا یک اسم مناسب برای برندتان انتخاب کنید.
فهرست مطالب
- انتخاب اسم برند در ظاهر ساده، اما عمیق است!
- چه ویژگیهایی را باید برای انتخاب اسم برند در نظر بگیریم؟
- چطور یک اسم برند مناسب انتخاب کنیم؟
- چند نکته برای انتخاب اسم برند در ایران
- در نهایت.
شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
اسم ,برند ,داشته ,یک ,تست ,کنیدقدم ,اسم برند ,انتخاب اسم ,داشته باشد ,برند در ,حروف اسم
درباره این سایت